
Wat moet ik doen als ik een artikel wil ruilen of retourneren?
Indien je een artikel wil ruilen of retourneren dan mag je dat doen binnen 14 dagen na ontvangst.
Wij vragen je het volgende stappenplan aan te houden.
1. Voordat je een artikel retour zendt, dien je een email te sturen aan klantenservice@nestorolijfolie.nl of contact op te nemen via het contactformulier.
2. Je ontvangt via e-mail instructies voor de retourzending van het artikel. Geen e-mail ontvangen? Wij geven altijd antwoord dus check je spamfolder of bel even als je ons antwoord niet hebt ontvangen.
3. Na ontvangst van de retourzending, sturen wij een ontvangstbevestiging via e-mail.
4. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) geven je een kortingsbon, of storten het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten binnen 14 dagen retour, afhankelijk van je wens.
De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor rekening van de klant.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden. Indien mogelijk dan graag de artikelen in de originele verpakking retour sturen. Actie of afgeprijsde artikelen mag je ook retourneren.
Heb je overige vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retournering van een artikel? Neem dan gewoon contact met ons op.